مد و زیبایی

مدل لباس و سلامت

مد و زیبایی

مدل لباس و سلامت

پرفکت مانی چیست و راهنمای جامع پرفکت مانی

سوال شما هم باشد پرفکت مانی از انواع ارزهای دیجیتال محسوب می شود که کمتر کسی از آن اطلاعات دارد. این واحد ارزی در گروه ارزهای دیجیتالی مانند پی پل، وب مانی، بیت کوین و ریپل قرار می گیرد. با توجه به اینکه از اسم این گونه ارزها مشخص است ماهیت خارجی ندارند و مانند ریال و دلار قابل لمس نیستند. از این واحد پولی برای خرید و فروش ارز استفاده می شود. ضمن اینکه اگر یک حساب پرفکت مانی داشته باشید می توانید از خارج کشور ارز دریافت کنید و سپس آن را به ریال یا دلار تبدیل نمایید.امروز در کشور ما این ارز بسیار مورد توجه قرار گرفته بخاطر دسترسی راحت و بازار خرید و فروش خوبی که دارد,در ادامه همراه ما باشید بیشتر درباره این ارز دیجیتال (از ثبت نام تا خرید و فروش) توضیح بدم خدمتتون.

 

  پرفکت مانی

 

برای اینکه از این گونه ارزها داشته باشید کافی است که به صرافی های اینترنتی مراجعه نمایید و به تعداد مشخص و البته لازم ارز دیجیتالی خریداری کنید تا هر زمان که نیاز به خرید از سایت هایی که این گونه ارزها را پشتیبانی می کنند، مشکلی نداشته باشید.

 

از ویژگی های بسیار خوب پرفکت مانی ساده شارژ شدن آن است. همچنین براحتی می توان در خرید و فروش ها از آن استفاده کرد. ضمن اینکه برای این ارز لازم به احراز هویت های مختلف نیست. از جمله امتیازات مهم پرفکت مانی این است که برای ما ایرانی ها نیز قابل استفاده است و این شرکت اعلام کرده است که زبان فارسی خدمات رسانی برای پرفکت مانی را راه اندازی کرده است.

 

مزایای پرفکت مانی

 

– بهره بردن از سود ماهیانه آن

– افتتاح حساب بدون دردسر و زحمت خاصی

– تحریم نبودن ایران و ارائه خدمات مختلف به ایرانیان

– انتقال اعتبار داخلی راحت بین حساب های گوناگون

– خرید راحت با استفاده از دلار، بیت کوین، یورو و طلا

-خدمات زیرمجموعه گیری

-تبدیل راحت به بیت کوین و بلعکس

 

چگونه می توان حساب پرفکت مانی داشت؟

 

همه کاربران از جمله ایرانی ها می توانند با ورود به سایت https://perfectmoney.is اقدام به افتتاح حساب پرفکت مانی کنند. بعد از وارد شدن به سایت، زبان سایت را به فارسی تغییر دهید. ( قسمت بالا سمت راست گزینه فارسی را بزنید ). سپس با انتخاب گزینه ساخت یک حساب مراحل ایجاد حساب را دنبال نمایید.

 

در صفحه ی جدیدی که باز می شود کادر های مختلفی قرار دارد که باید آن ها را به دقت پر کنید. پس با تیک زدن گزینه “من با شرایط و ضوابط موافقم” ایمیلی براش شما ارسال خواهد شد که می بایست بر روی لینک فعال سازی آن کلیک نمایید. همچنین شناسه کاربری مختص به شما نیز به ایمیل‌تان ارسال خواهد شد. بعد از گرفتن شناسه به سایت مورد نظر برگشته و با انتخاب گزینه ورود و با استفاده از شناسه و رمزعبورتان وارد حساب کاربری خود در پرفکت مانی شوید.

 

در این مرحله باید به قسمت “تغییر تنظیمات” رفته و هویت خود را احراز نمایید. ( حواستان باشد که می بایست این قسمت را کاملاً و بدرستی انجام دهید، به این دلیل که وگرنه نمی توانید از امکانات سایت استفاده کنید ).  حال به بخش “تنظیمات امنیت حساب” رفته و بر روی گزینه “احراز هویت” کلیک کنید. حال باید سه مرحله از احراز را دقیقاً طی کنید تا ثبت نام شما تکمیل شود. این سه مرحله به این صورت است:

 

در مرحله اول که نام آن Name Validation است باید مدارک هویت خود مانند گواهینامه یا پاسپورت خود را ارسال کنید. ( دقت کنید که در مرحله اول باید مشخصات را دقیق وارد می کردید )

در مرحله دوم که Address Validation خواهد بود باید مدرکی ارسال کنید تا محل سکونت شما را تایید کند. ( از قبض های تلفن، برق، آب و… استفاده کنید )

و در نهایت در مرحله سوم که Phone Validation می باشد باید شماره تماس خود را وارد و تاییدیه بگیرید. ( این مرحله حتماً بعد از احراز هویت مرحله دوم انجام خواهد شد )

 

چگونگی شارژ حساب فرکت مانی

 

بعد از افتتاح حساب پرفکت مانی می توانید حساب خود را شارژ کنید. در واقع برای این منظور باید به بخش شارژ حساب بروید و بعد به اندازه دلخواه خود پرفکت مانی بخرید. توجه داشته باشید که پرفکت مانی به چند شکل مختلف یعنی دلار آمریکا، یورو و طلا و بیت کوین در حساب پرفکت مانی نگهداری می شود.

 

حساب پرفکت مانی نیز به سه نوع است. حساب عادی که هر کاربری می تواند اقدام به ثبت نام کند. حساب ممتاز که از اصلی ترین امتیاز آن می توان به کارمزد کمتر اشاره کرد. برای دریافت این حساب باید یکسال صبر کرد و همچنین گردش حساب در طول یک سال به 100 هزار دلار رسیده باشد. و در آخر حساب همکار می باشد که در اختیار هر فردی قرار نخواهد گرفت. این حساب بیشتر برای شرکت های فعالی است که در زمین هایی مانند تجارت الکترونیک کار می کنند. همچنین به این گونه حساب ها سو ماهانه هم تعلق می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.