مد و زیبایی

مدل لباس و سلامت

مد و زیبایی

مدل لباس و سلامت

ژورنال جدیدترین مدل لباس مجلسی بلند زنانه و دخترانه مد سال 2018 – 97

ژورنال جدیدترین مدل لباس مجلسی بلند زنانه و دخترانه مد سال 2018 – 97

مدل لباس مجلسی به همراه مدل لباس مجلسی زنانه 2018 لباس مجلسیکوتاه دخترانه  لباس مجلسی سایز بزرگ جدیدترین مدل لباس مجلسی بلند. به همین منظور مجموعه ای از مدل لباس مجلسی بلند زنانه و دخترانه مد سال 2018 – 97 را همراه با  مقالات زیبایی در زمینه سلامت ، سبک زندگی ، روانشناسی و… قرار میدهیم.

 

مدل لباس مجلسی ، مدل لباس مجلسی بلند

 

جدیدترین مدل لباس مجلسی بلند زنانه 

 

مدل لباس مجلسی ، مدل لباس مجلسی بلند

 

در این مقاله مجموعه ای از طراحی های زیبا و دلنشین را به شما معرفی می کنیم. ولی شما باید توجه داشته باشید که انواع لباس هایی را که انتخاب می کنید، به تیپ و استایل تان نزدیک باشد. به نوع برش و نوع دوخت لباس دقت کنید، جنس پارچه را در نظر بگیرید و رنگ های مناسب را انتخاب کنید. 5 مدل لباس مجلسی که باید در کمد لباستان داشته باشید!رنگ مشکی یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای لباس مجلسی است. اگر به پوشش بازیگران زیبا و خوش‌پوش جهان دقت کنید، خواهید دید در مراسم‌های گوناگون یک لباس مجلسی بلند مشکی را انتخاب کرده‌اند.

 

مدل لباس مجلسی ، مدل لباس مجلسی بلند

 

در انتخاب پارچه لباس مجلسی مشکی خود دقت کنید؛ حریر، ساتن، دانتل و گیپور از جمله پارچه‌هایی هستند که می‌توانند انتخاب مناسبی برای یک لباس مجلسی بلند باشند. برای انتخاب پارچه لباس مجلسی حتما به سایز و قدتان توجه کنید. علاوه بر پیراهن بلند می‌توانید از یک بلوز کار شده و دامن بلند هم برای شرکت در مجالس استفاده کنید.بانوانی که برای انتخاب لباس مجلسی شان سراغ رنگ قرمز می‌روند بسیار جسور و خوش سیلقه‌اند. سعی کنید اگر لباس قرمز جیغ پوشیدید در نحوه آرایش‌تان دقت بیشتری کنید. این رنگ به خودی خود جلب توجه می‌کند پس لازم نیست از آرایش‌های خیلی تند یا آرایش خلیجی استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.